2012. június 20., szerda

Vizsgaidőszak

Hát igen, a vizsgák. Épp ma buktam 1-et. Jövő hétfőn megyek újra, aztán még szerdán 1 és a félévnek vége lesz végre. Sajnos még mindig nem jön a pihenés. júl 6ig meg sem állok majd. annyi dolgom lesz. Ami azonban pozitív:: utóbbi időben eléggé odafigyelek arra, hogy mit eszek. Mivel már vannak otthon zöldségek, a kenyér helyére szép lassacskán, egyre nagyobb mennyiségben bekerülnek. na meg a gyümölcsök... :-)
Eddig összesen 8-9 kg-t fogytam, a tavalyival együtt 16-17. Tavaly ilyenkor ennyivel voltam több... :-S
Na de remélem jövő ilyenkorra minimum még ennyivel kevesebb leszek :-)
Mai uzsonnámat szeretném veletek megosztani. Épp most szürcsölgetem:
Egyszerű, mint a pofon. 1 szelet görögdinnyét és egy kis narancsot összevágtam, bedobtam a turmixgépbe, öntöttem hozzá citromlevet, pár mentadarabkával bolondítottam. Majd a végén jeget dobtam bele és mentával díszítettem. Isteni lett :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése