2012. június 21., csütörtök

Méretek

Na akkor csapjunk a lecsóba! :-D
Ma hirtelen felindultságból lemértem magamat. Igaz, most a vizsgaidőszakban a legnagyobb sportot az jelenti, hogy kimegyek, csinálok magamnak kaját és visszajövök a szobába... na meg a hasonló fontos napi dolgok.
Mivel már megint nagy kedvem van tanulni, így gondoltam megosztom eddigi eredményeimet:
Kiinduló érték, mellette elért érték, majd a célok zárójelben:
Mell:            113- 112 (105)
Derék:         103- 98 (85)
Csípő:         123- 118 (100)
Kar:            39 - 37 (30)
Comb:        74 - 67 ( 60)
az első értékeket január elsején mértem még. A combnál értem el eddig a legnagyobb eredményt. Persze ez a futás miatt lehet. Amint vége a vizsgaidőszaknak, kezdem az edzést, napi rendszerességgel. Hallottam a P90X-ről, bár ezen még elgondolkodok. Előtte megnézem, mennyire bírnám a jelenlegi kondimmal. Amennyiben igen, ennek neki fogok állni július elején. Ha viszont ezt túl durvának érzem majd, akkor jön a futás, a Rubint Réka edzés és stb... :-)

További szép napot nektek! Megyek tanulok tovább... :-S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése