2012. április 5., csütörtök

bemutatkozás

Na hát akkor jöhet is a lényeg.
Egy 20 éves egyetemista lány vagyok. Az iskolai évek alatt nagyon sokat piszkáltak a súlyom miatt... Ez az egyetemen végre megváltozott... Már nem kapom meg azokat a csúnya szavakat, amiket eddig. Azonban anyukám még mindig hat a tudatalattimra. Hiába nem teszi szóvá, hogy "nagy a hasad", vagyis nem mindig, mégis érzem, h kritizálna, állandóan. Látom, hogy állandóan a hasamat nézi, ami persze rettentően frusztrál.
Na de hagyjuk is ezt.  A lényeg, hogy már régóta próbálok tenni ez ellen, valamint a súlyfeleslegem ellen is. Akárhányszor fogyóztam eddig, vagy visszament, vagy sikertelen volt a fogyókúra. Tavaly már volt egy jó élményem, ugyanis 10 kgtól szabadultam meg, amelyből csupán 2 kúszott vissza. Ez a 8 kg azonban még nem elég. Még akár 28 is lemehetne.
Idén februárban egy vérvétel eredménye döbbentett rá, hogy ha ez sokáig így megy tovább, nagyon komoly egészségügyi gondjaim is kialakulhatnak. Sőt már van is pár kisebb gond, amit le kell küzdenem. Ugyanis a súlyom miatt a hormonjaim sincsenek teljesen rendben, valamint az inzulinom sem működik a legmegfelelőbben. Éppen emiatt voltam Diabetológusnál, aki egy étrendet állított össze nekem. Ez egyébkén ugyan az, mint a cukorbetegeké. Ehhez a doktornő még azt is hozzáfűzte, hogy a legjobb lenne, ha mindenki így táplálkozna, mivel ez az egészséges étrend alapja. Már 2havi diéta után kezdek rájönni, hogy tényleg igaza van. Amikor meg itt-ott bűnözök, mert hát én is ember vagyok, én is hibázok, olyankor már azok az ételek, amiktől elszoktam, nem tesznek olyan jót, pl rosszul érzem magam, émelyeg a gyomrom, stb.
Ez alatt a 2 hónap alatt, sikerült leadnom 5 kg-t. Pont ma reggelre jutottam el erre a szintre, amit nagyon jó volt látni.
Blogomban szeretném veletek is megosztani ezt a táplálkozási formát, mivel tényleg egészségesebb, fogyaszt is, valamint segít megelőzni a cukorbetegség összes formáját. Nem mondom, hogy könnyű betartani, de kitartással és egy kis gyakorlattal menni fog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése