2012. április 17., kedd

Visszaállás

A hévízi kiruccanás után ismét jöhet az egészséges étrend. Az elmúlt 2 napban igyekeztem figyelni, kevesebb szénhidrátot bevinni, mint egyébként, hogy kicsit visszaálljon a szervezetem a normálra.
Ma végre rávettem magam a futásra. Igen. Én, a FUTÁSRA. Ez nagy szó, mivel csak rossz emlékeim vannak vele. Kórházba is kerültem, amihez köze volt valamelyest a futásnak. Na mind1. Most elkezdtem. Remélem fog menni és minden nap rá tudom magam venni valahogy, h kimenjek futni. Hisz a Városliget kb. 5 percre van tőlem. Mai futásom eredménye 3 perc. Tudom, nagyon gáz, de minden kezdet nehéz. Többet nem mertem futni. Visszafele sétálva kicsit kifújtam magam és bírtam volna tovább, de nem szerettem volna rosszul lenni. Főleg úgy, hogy egyedül mentem. Holnapi tervem 4 perc, és fokozatosan naponta ( vagy alkalmanként) + 1 perc. Persze tudom, h olyan 15perc környékén egyre nehezebb lesz feljebb vinni. De 1 hónap múlva, ha minden nap sikerül rádobnom 1 percet, akkor meglesz a fél óra, aztán nincs megállás.
Bevallom őszintén, még egy kicsit félek tőle, hogy nem fog menni, de talán a blog kicsit nagyobb kitartást ad majd hozzá és lesz erőm véghezvinni ezt a célt.
Nektek is kitartást és szép estét! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése