2012. április 12., csütörtök

Étrendkiegészítők, CSODABOGYÓK????

Hát igen. Biztosan találkoztatok már ti is a káposztaleves kapszulával, az almaecet kapszulával, különböző turmixokkal és sorolhatnám. Nagyrészük reklámozza, hogy nem kell mellé diétázni, akármennyit ehettek, gyors lesz a fogyás, nem megy vissza, stb, stb. Ez mind szép és jó, csak NEM IGAZ. Legalábbis nagyrészükre nem. Persze én még ezeket nem próbáltam, viszont utánanéztem fórumokon. Eddig mindenféle termékről ami a szemem elé került csupa olyanokat írtak, hogy nem segít, vagy esetleg ha segít akkor vannak komoly mellékhatásai. Esetleg fellép olyan is, hogy nem segít és tönkrevágja a szervezetet... Ezektől a bogyóktól nem várhatunk csodát. Az akaraterőnkön és az életmódváltáson múlik minden. Ami viszont sok erőt vesz igénybe és nehéz is. Én is azért még elbotlok, még hozzá kell szoknom az új életmódhoz és amennyire én édesszájú vagyok, a legjobban a sütik hiányoznak... De már dolgozom rajta, hogy a diétának megfelelően készíthessek édességet.
Igaz, hogy nem használok ilyen csodabogyókat, amiket agyon reklámoztak, de van pár termék, amit mégis kipróbáltam. BioTech Usa termékekről van szó. Köztük zsírégető tablettát, amit edzés valamint lefekvés előtt kell szedni. Ebből be kéne szereznem egy újat, mivel már nincs sok, de tényleg van hatása. Továbbá amit még itt ott lehet, az az Ultra Loss Shake. Ez van többféle ízben. Az orvos is látta, hogy milyen alapanyagokat tartalmaz. Annyit fűzött hozzá, hogy nagyon jó, mivel vannak benne vitaminok + olyan anyagok, amelyek elősegítik a fogyást. Persze vigyázni kell vele, nem szabad túlzásba vinni, mivel tele van fehérjével. Ajánlotta, hogy tízóraira, vagy uzsonnára fogyaszthatom. Persze bele kell számítani, h ebben is van valamennyi szénhidrát. Szóval csak okosan! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése