2012. április 17., kedd

Élménybeszámoló

Üdv újra itt. Na, véget ért a kirándulás. Bár már vasárnap délután itthon voltam(Pesten), még csak most jutottam ide. Most is azért, mert nincs idegzetem már a házidoga írásához.
Hát a hotel csodálatos volt, a kiszolgálással és a személyzettel együtt. Mivel rokonommal voltam, akinek vannak a hotelben barátai, így méginkább kedvesek voltak velünk. De ezen kívül nagyon kellemes volt még a salaktalanító gőzfürdő, az infraszauna. Volt szerencsém bekukucskálni még a finn, az enyhébb, alacsonyabb hőfokú finn szaunán alapuló, valamint az aromaterápiás szaunába is. Ezekben az utóbbiakban azonban nem tartózkodtam annyit, h igazán átadtam volna magam az élménynek.
Na a kaja... hát, az isteni volt. Ún. büfévacsora volt és svédasztalos reggeli. Ezek azt jelentik, h ehetsz annyit és azt amit akarsz a választékból. Na és persze remekül főztek. Hál istennek nem ment fel 1 kg sem ez alatt a pár nap alatt, de evésben nem volt hiány. Igaz napközben az úszás és a gőzfürdő is égette a kalóriákat.
Ezt a beszámolót zárom is, ha részletesebben érdekel titeket, hogy milyen volt, bátran írjatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése