2012. április 5., csütörtök

Eddig még nem esett szó a mozgásról, pedig ez is nagyon fontos része a sikeres fogyásnak.
Napi minimum 30 perc mozgás kötelező. Legyen az akár séta, lovaglás, úszás, korizás....bármi. Akinek az idejébe nem fér bele, az esetleg a munkahelyéről, iskolából -persze ha nincs messze- hazasétálhat. Esetleg 2-3 megállóval előbb érdemes leszállni a buszról és máris megvan a fél óra mozgás.
Én személy szerint igyekszek különféle sportokat űzni. Van amikor nekem is csak a séta fér bele és persze vannak olyan tanulással töltött napjaim, amikor a napi mozgásom abból áll, hogy kimegyek a szobából enni + a mosdóba... Ez természetesen az utóbbi időben egyre ritkábban fordul elő. Bár, közeleg a szemeszter vége, egyre több beadandó, zh és sorolhatnám.
Eleinte beterveztem, hogy mikor mit fogok csinálni, de rájöttem, hogy felesleges, mivel úgyis más lesz belőle. Éppen másra van lehetőség (mivel egyszerre 3helyen is "élek"), esetleg máshoz van kedvem.
Ma a taposómat gyúrtam meg egy kicsit, súlyzózással párosítva, majd Zumbáztam is egyet.
Ezeken kívül van olyan, hogy táncolok, esetleg TaeBo-zok, egyéb tornagyakorlatokat végzek. Amit pedig a legjobban szeretek, az a biciklizés. Már itt az ideje is, feltéve ha nem fúj a szél.
Amint kijön a jó idő görkorizni is tervezek. Na meg persze a futás... Ez az egyetlen sport amire nagyon nehezen veszem rá magam. Rossz emlékeim vannak a futással kapcsolatban és egyszerűen nem bírom. Tudom, hogy csak a megszokáson műlik és egy idő után menne. Hát ha így lesz, arról úgyis beszámolok majd.
Hamarosan újra jelentkezem és megosztom veletek, hogy mit ettem a mai nap folyamán, csak hogy legyen kis segítség a kezdéshez.:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése